Złoty Medal MTP-inwestycja w prestiż

Targi – miejsce spotkań, rozmów, pokazów, wydarzeń specjalnych, pokazów innowacyjności i możliwości tysięcy firm dla setek tysięcy profesjonalistów, fachowców i ostatecznych konsumentów podczas ponad 80 dedykowanych wydarzeń targowych w ciągu roku. Tak prezentują się Międzynarodowe Targi Poznańskie w iście telegraficznym skrócie. Biznesowe rozmowy, dbanie o wizerunek firmy czy też wspomniana prezentacja oferty to jednak nie wszystko co mogą zaoferować targi. Wśród niezliczonej ilości produktów czy też usług na szczególną uwagę zasługują te, których wizualna identyfikacja na rynku posiada jeden charakterystyczny element – logotyp Złotego Medalu MTP.

Stając się Wystawcą targów nasz produkt możemy zgłosić do udziału w konkursie o Złoty Medal MTP, musi spełniać jednak określone warunki: powinien być innowacyjny i unikatowy w swojej klasie, wykonany ze znakomitej jakości materiałów i wytworzonym w oparciu o najwyższej klasy technologie. Musi również spełniać szereg dodatkowych kryterium przypisanych dla danej branży. Po spełnieniu powyższych warunków produkt zostaje poddany wnikliwej analizie eksperckiego jury.

 

Otrzymałem Złoty Medal MTPi co dalej?

Sąd konkursowy ogłasza wyniki już na minimum miesiąc przed wydarzeniem targowym. Od tego momentu rozpoczyna się lawina działań promocyjnych w okresie przedtargowym, których inicjatorem są Międzynarodowe Targi Poznańskie, korzystając z bazy współpracujących mediów, tak branżowych jak i ogólnopolskich, a także Internetu. Oczywiście posiadamy również prawo do posługiwania się logotypem tej prestiżowej nagrody we wszystkich materiałach promocyjnych naszego produktu. Jest jeszcze jeden ważny aspekt – nasz produkt będzie brał udział w dodatkowym konkursie, gdzie o zwycięstwie decydować będzie konsument i to dzięki głosom naszych klientów mamy szansę zdobyć nagrodę Złotego Medalu MTP – Wybór Konsumentów. – tylko do września tego roku w ramach tego konkursu oddano łącznie aż 163 tysiące głosów!

 

Ale co to w ogóle daje?

Niech odpowiedzią na to pytanie będą liczby. Prezentowane poniżej wyniki pochodzą z przeprowadzanych ankiet wśród firm, których produkty zdobyły Złoty Medal MTP. Zadaniem ankiety jest uzyskanie odpowiedzi w jaki sposób otrzymana nagroda wykorzystywana jest w działaniach marketingowych firmy, jak wpłynęła na wzrost rozpoznawalności marki, produktu i jego sprzedaż:

  • aż 81% respondentów bardzo pozytywnie oceniła stosowany przez MTP pakiet promocji laureatów Złotego Medalu MTP jako przydatny bądź bardzo przydatny. Negatywnych odpowiedzi udzieliło niecałe 3% firm.
  • 83% respondentów przyznało, że informacja o otrzymaniu Złotego Medalu MTP wpłynęła na wzrost liczby zwiedzających, którzy odwiedzili ich stoisko podczas targów, jedynie 0,5% nie zanotowała takiego wzrostu
  • Wzrost sprzedaży produktów nagrodzonych Złotym Medalem MTP został zauważony przez 52% firm, jedynie 8% uważa, że nagroda nie miała żadnego wpływu

Warto podkreślić również w jaki sposób informacja o otrzymaniu nagrody Złotego Medalu MTP zostaje wykorzystywana przez laureatów:

  • Na stronie internetowej – 96,57% respondentów
  • Wysyłana do mediów – 80,39%
  • Wysyłana do klientów – 86,27%
  • Logotyp Złotego Medalu MTP w materiałach promocyjnych – 94,12%
  • Logotyp Złotego Medalu MTP na opakowaniu produktu – 59,32%

W kontekście powyższych danych, na bardzo istotne pytanie „Czy planują Państwo udział w kolejnej edycji targów oraz zgłoszenie kolejnych produktów do konkursu o Złoty Medal MTP?” twierdząco odpowiedziało blisko 80% firm!

 

W porządku, Złoty Medal MTP „działa” – ale ile to kosztuje?

Wbrew pozorom udział w konkursie nie należy do rzeczy nadmiernie obciążających nasz budżet. Zgłoszenie produktu to koszt zaledwie 1900 PLN netto, a w ramach tej kwoty otrzymujemy wszystkie wymienione wcześniej korzyści płynące z promocji naszego produktu. Zyskujemy również to co najcenniejsze – prestiż i swoistą gwarancję najwyższej jakości naszego produktu.

 

Przekonałeś mnie – co mam zrobić żeby wziąć udział w konkursie?

Przede wszystkim zastanów się, który z Twoich produktów spełnia kryteria konkursu, jest innowacyjny i charakteryzuje się wysoką jakością użytych materiałów. Jeśli już jesteś wystawcą targów po prostu wypełnij formularz zgłoszeniowy, który jest dostępny w Strefie Wystawcy:

screenshot_7.jpg

Znajdziesz tam wszystkie potrzebne informacje na temat kompletowania dokumentacji technicznej i przede wszystkim terminu zgłoszeń. Jeśli nie jesteś jeszcze wystawcą targów, cóż, czas najwyższy aby to zrobić i przejść do punktu pierwszego! Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat konkursu o Złoty Medal MTP odwiedź stronę www.zlotymedal.mtp.pl.

Pozostaje nam już tylko życzyć powodzenia!

[ Wstecz ]
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact